2015. június 22., hétfő

Fülgyulladás-mandulakivétel

Végül felkerestem a 3. orvost, aki ugyanazt mondta mint az első. Csúnya-csúnya, de várjunk. Egy hónapig minden este az első orvos által felírt orrspray-t kellett fújni, egy hónap múlva kontroll. Közben elkértem barátnőmtől a Bioptron lámpát is. Kontrollon sajnos nem sok jót hallottunk. Hallása nem lett rosszabb, de sajnos jobb se. Megbeszéltük a műtét időpontját nyaralás utánra. De még kaptunk egy hónap haladékot és egy újabb orrsprayt amit reggel és este kellett fújni. Persze mondta az orvos barátkozzunk a műtéttel, csoda lenne ha nem kellene műteni, de azért voltak már csodák. Lelkesen fújtam, és bizakodtam. Bár már hónap vége fele volt hogy elfelejtettem. Hallásvizsgálaton pozitív döbbenet! Sokat javult, és megjelent a görbe! Reménycsillag! Nagyon bíztam hogy az orvos is pozitív dolgokat mond. És igen, megtörtént a csoda! Nem kell megműteni!!! Milyen jó, hogy nem bólintottam rá a pénzéhes dr-nőre, aki szó szerint kinevette az előző orvos által mondottakat. És van aki az utolsó fillérjét is összekaprja neki. Undorító!!! 2 hónap alatt lement a gyulladás, visszahúzódott a mandula! Miért kell azonnal nekiesni a gyereknek, és mindenkiben csak a pénzt látni????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése