2015. április 8., szerda

21. század?!

Nem is tudom hol kezdjem. Mira beteg volt. 4 hete csütörtökön kezdődött. Kötőhártyagyulladás, láz, AB, jobbulás, egy láztalan nap, majd 40fokos láz, amit nem tudtunk egész délután lehúzni, így ügyelet. Ismerős orvos, diagnózis: középfüllgyulladás. Régi AB elfelejt, kaptunk újat. Mondta az orvos, hogy vigyük el fülészhez is azért. Ez volt csütörtökön. Hétfőn du-ra kaptam időpontot. Délelőtt voltunk a háziorvosnál, ahol kaptunk igazolást, újat, egész hétre. Délután kimaradt a FOG, így kaptunk új időpontot múlt hétfőre. Megvizsgálta az orvos, mondta hogy szépen gyógyul, de még van savó a fülben. Kaptunk egy orrsprayt, és egy szirupot, mindegyikből este kellett adni Mirának. Egy hónapon át, utána kontroll, hogy megszűnt-e a savó. Csütörtökön este megdöbbenve tapasztaltuk, hogy nem hall szinte semmit Mira. Miután beadtuk a gyógyszereket, utána vált aggasztóvá a helyzet. Ha mögötte szóltunk hozzá, meg se hallotta, hogy beszélünk hozzá. Másnap elutaztunk, természetesen leálltam a 2 gyógyszerrel. Hétvégén kicsit javult a helyzet, de nem számottevően. Tegnap volt a húsvéti utáni első munkanap. Telefon az orvosnak. Többszöri hívás után sem vette fel. Telefon az SZTK-ba, ahol bunkó módon elhajtott az asszisztens, hogy menjek a házi orvoshoz, ő csak időpontot tud adni, ami kb 2 hét. Tudom, hogy nem kell beutaló, a háziorovs visszaküldene. Hallásvizsgálatra meg csak ők adnak beutalót. a kör bezárult. Elsírtam magam. Mit csinálnék, ha nem engedhetném meg hogy magánorvoshoz vigyem a gyerekem? Telefon egyik orvos barátnőmnek, hátha tud valamit intézni. Nem dolgozott, így mondta nem tud azonnal. Várakozás közben elkezdtem guglizni, hátha találok magán hallásvizsgálatot is végző orvost. Sikerrel jártam. Sok-sok várakozás után bejutottunk. 5, azaz öt perc után megállapította, hogy igen ott a savó a fülben, majd röhögve közölte, hogy ne váérjam, hogy a kapott gyógyszerektől az onnan el fog tűnni, azonnal ki kell venni a gyerek manduláját, még akkor is nehéz lesz onnan eltüntetni a savót, ami valami kocsonyás cucc. Még szerencse, hogy várakozás közben tájékozódtam, és ott a magánkórházban potom 180E-ért ki is veszik, nem is kell várni. Szép udvariasan mondtam az orvosnak, hogy jó, jó de mi ezt nem tudjuk vállalni 4 gyerekkel, főleg úgy, hogy a legnagyobb most ballag. Oké, de a kórházban több mint 3 hónap. Mondtam, tudom. Mindezek után az 5 percért kiállított 10E Ft-ról nyugtát, és még leletet sem adott... Undorító.
Holnap megyünk egy 3. orvoshoz, magánba természetesen. Ő műtötte a nagyokat is. Kíváncsi leszek ő mit fog mondani. Természetesen csak a középfüllgyulladást mondom, a másik 2 orvost meg sem említem.

1 megjegyzés:

  1. Kitartás! Meg fog oldódni ez is. Én simán vinném államiba ha műteni kell. Érdekes, mert hallásvizsgálatra Benit magánba vittem anno. De amikor Lénának fájt a füle, gyorsabb volt az állami. És azzal is maximálisan meg voltam elégedve. Igaz, mandula műtét nálunk szóba sem került soha.

    VálaszTörlés