2014. január 12., vasárnap

Röviden

Tejem is emlékszem, h mikről szerettem volna írni. Ezért most csak röviden számolok be az elmúlt hétről.

3-án vacsi Kornélékkal:
Levelestésztába tekert virsli
Pirítós
Avocadókrém
Körözött
Tormás sonka tekercsek

4-én szombaton voltak itt sógoromék. Gyerekek jól kijátszották magukat. Este Andival és Zolival moziba mentünk, a Coming Outot néztük meg. Nekünk nagyon tetszett, rengeteget nevettünk rajta. Még egyszer legalább meg akarom nézni.

5-én este áthívtak Zoliek kocsonya vacsira. Ekkor már nem igazán érezte jól magát Robi. Kedden muszáj volt orvoshoz mennie. Szerdán nem engedtem elmenni dolgozni, így szabira jött a hét hátralevő részére. Péntekre már egész jól érezte magát.

Hétfőn végre torna! Nagyon hiányzott már. Szerdán megint tudtunk menni Andival.

Tegnap tornaversenye volt Vikinek, ezüst érmesek lettek. Este Martinék a megyebálon léptek fel. A keringőnél valakit mindenkinek fel kellett kérnie. Martin a Polgarmester feleségével táncolt.

Vikim tegnap nagylány lett. Így tornaverseny után csajos du.-t tartottunk. Mekiztünk, meg nézegettünk. Nacit szerettem volna venni neki, de ami derékban jó volt, az rövid volt, ami hosszban stimmelt, az pedig nagyon bő volt. Igy Raminak vettünk csak egy nacit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése