2014. március 3., hétfő

Erzsébet program nagycsaládos nyaralás 2014.

Már a törpöm tele vele. Mától lehet foglalni. Muszáj időben, mert aztán már csak szeonon kivül lesz hely. 3/4 12-kor felkeltettem magam. Negyed 1-kor még nem lehetett foglalni. fél 1 körül megint próbálkoztam, akkor az 500 valahányadik soszámot kaptam. Iszonyatosan lassan haladt előttem a virtuális sor. 2 körül elegem lett, 388. voltam még mindig. 1 óra alatt 100 körül fogytak le előttem. Kiszámoltam, hogy amilyen lassan halad a sor, reggel 6ra kb sorra kerülök. Hát nem így volt, a rendszer kidobott, kezdhettem újból a sorbanállást a 800 valahányadik helyről. Már majdnem a célegyenesben voltam, amikor megbolondult a rendszer, és se kép se hang. Felhívtam az oldalukon található számot, kb 20 perc múlva kaptam is egy ügyintézőt. Elmeséltem neki a történetem, majd közölte, minek léptem ki. Mondtam neki, hogy nem én léptem ki, hanem a rendszer dobott ki. Most meg semmire nem reagál az oldal. Mondta, tudja, ő be se tud lépni. Mondtam neki oké, de azért az bosszantó, hogy egyszer már kidobott, és kezdhettem előlről, most meg semmire nem reagál. Megint jött a minek léptem ki dumájával. Meg különben sem jó a rendszer, próbálkozzak később. Hát kösz, észrevettem. Totál kiakadtam. Megköszöntem a szíves nagy semmit, és próbálkoztam tovább. Persze kidobott ugyancsak, így a 200 valahányadik helyem ugrott, és 1200 valahányadikként kezdtem előlről mindent. Kb 1 órámba került, mire sikerült egyáltalán visszajelentkeztem. Kb fél órát vártam a telefonos kisasszonyok valamelyikére, mikor meguntam... Az elején nagyon gyorsan haaldtam előre, gondolom azért, mert sokan úgy jártak mint én, sorba kidobált mindkit a rendszer. Ez de. 11 körül volt. Most pontosan 3/4 4 van, és én még mindg 235. vagyok a várólistán. Azóta nem mozdulok innen a gép mellől, és percenként zárom be a következő üzenettel ellátott ablakok tömkelegét: Hiba a szerverrel való kommunikáció közben. Láss csodát amíg-e utolsó pár sort leírtam, nem jött újabb hibaüzenet. :))) És előbbre léptem, már "csak" a 232. vagyok. Kíváncsi avgyok mi lesz ebből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése