2013. február 6., szerda

Mellgyulladás 4.0

Így jár az, aki nem tanul a hibáiból. A hasonalvók táborába tartozom, feltéve ha nem vagyok pocakos, ill. nem szoptatok. Nyáron már megjártam, hasonalvás után kialakult a mellgyulladás, szám szerint nem is emlékszem, h a 2. v a 3. Végeredmény szempontjából mindegy is. Vagány anyu, únva az oldalt fekvést és a különböző kitekert, kényelmetlennél, kényelmetlenebb pózokat, gondolt egyet, h ismét megpróbál hason aludni. De hiába minden trükknek (paplan váll és kéz alá gyömöszölése, memóriahabos matrac), a tejcsatornái elzáródtak. Hogy szám szerint mennyi, azt nem tudom, nem látok bele, de fáj nagyon. Szerencse a lázat megúsztam. Most megfogadtam, h amíg tejet termel a cicim, addig nem kísértem a sorsot tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése